loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 287 نظرات (0)

میدونید ادما خیلی چیزارو تو.خودشون نگه میدارن بخصوص دوستامون من امروز تازه درون یه دوست صمیمی رو دیدم واقعا برام.عجیب بود وقتی اون لحظه حرف میزد حسادت از چشاش بیرون میزد درونش اتیش گرفته بود واقعا شکل یه هیولا بود  تا یه دوست. خودتونو بشناسید و همینطور دوستاتونو تا مثل من ضربه نبینید قضیه این بود داشتم به هیولای ظاهرا دوست یه چیزی رو توضیح.میدادم که به نفع من بود ولی وقتی یکم بهش گفتم از حسادت داشت منو مسخره میکرد باور میکنید من چقدر ساده بودم 8 سال با این دوست بودم میدونید اگه یه زنجیر بود که به سال های دوستی با اون ختم میشد باور کنید سریع پارش میکردم واقعا دوست حسود زندگیتون رو به گند میکشه به محض پیدا کردن هیولای دوستتون اونو مثل یه کرم از زندگیتون پرت کنید تا زندگیتون رو نخورده من که ضربه خوردم به شما دوستان گلم میگم سریع تر اقدام کنید قبل از اینکه...

نظز بگذارید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟