loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 2569 نظرات (0)

عکس های زیبا همراه با متن های امیدوار کننده

در ادامه ی این پست یکی از زیباترین و تاثیر گذار ترین متن های ادبی دنیارا خواهید خواند 

حتما این متن رو با دیگر دوستانتان در میان بگذارید ارزشی به اندازه ی طلا دارد

 

goldanpic بازدید : 1427 نظرات (0)

رسم تجاوز و همخوابی با دختران باکره در مالاوی

رسم تجاوز و همخوابی با دختران باکره در مالاوی 

در برخی از کشورهای دنیا دختران وقتی به سن بلوغ می رسند باید باکرگی خود را از دست برهند تا پرده بکارتی وجود نداشته  باشد. یکی از مشکلات اجتماعی کشور مالاوی تجاوز به دختران باکره است که در این اقدام زشت پرده دختر باکره را پاره و او را زن می کنند.

 

goldanpic بازدید : 510 نظرات (0)

این خانم عجیب وقتی استرس دارد توپی شکل می شود

این خانم عجیب وقتی استرس دارد توپی شکل می شود

خانم 32 ساله از بیماری نادری رنج می برد.این بیماری

goldanpic بازدید : 507 نظرات (0)
فرزند کارلوس اسلیم

فرزندان بزرگ ترین ثروتمندان جهان + عکس

کارلوس اسلیم الو ثروتمندترین مرد جهان که در آمریکای جنوبی زندگی می کند و صاحب تجارتی معادل 16 میلیارد دلار است، 6 فرزند ازجمله 3 پسر دارد که البته خیلی ها در مکزیک سرزمین مادری آن ها که اسلیم الو در آن از محبوبیت چندانی برخوردار نیست، آن ها را فرزندانی بی انگیزه و فاقد مهارت لازم برای حفظ سرمایه پدرشان می دانند.

goldanpic بازدید : 1309 نظرات (1)

با زیباترین بازیگران مجرد در دنیای بالیوود آشنا شوید + عکس

بسیاری از مردم کنجکاو هستند تا از زندگی خصوصی ستارگان محبوبشان در دنیای هنر خبری کسب کنند. اینکه آنها با چه کسانی در رابطه هستند، کی ازدواج میکنند، کی طلاق میگیرند، علت خیانتشان چیست و سوالاتی از این قبیل، در این خبر شما را با ستارگان محبوب بالیوودی که در حال حاضر مجرد هستند و از دنیای تجرد خود ابراز خرسندی کرده اند آ شنا میکنیم.
goldanpic بازدید : 1104 نظرات (0)

اکثر ما حتی یکبار هم شده با عدد ۶۶۶ روبه رو شده است...عددی جنجالبرانگیز که بعضی ها ان را به شیطان و عده ای ان را به مسائل دینی ربط میدهند...ما مقاله ای کامل از این موضوع تهیه کردیم و قضاوت را برعهده خودتان گذاشته ایم...باشد فکر کنیم


goldanpic بازدید : 1313 نظرات (0)

در این رده بندی که توسط سایت بسیار معتبر UCITYGUIDES صورت گرفته ده تا از کشور هایی که زیباترین زنان را دارند طبق این رده بندی مشاهده می کنید

goldanpic بازدید : 272 نظرات (0)


پلی استیشن کنسول پرطرفداری است که دردسر زیادی برای والدین به وجود آورده اما حالا این کنسول به کابوس دستگاه های امنیتی تبدیل شده است.

goldanpic بازدید : 676 نظرات (0)


در این بخش خواستم قطعه ای بسیار کوچیک از تاریخ الماس مانند کردهای باغیرت رو به رشته تحریر در بیارم امید است همه ی ما با شعار کم بژی کل بژی انها زندگی کنیم 



goldanpic بازدید : 311 نظرات (0)

1 روش مفید برای کم کردن درد زایمان

 درد زایمان دردی است که بیشتر زنان از آن وحشت دارند. درد زایمان ناشی از انقباضات رحم است و باعث تسهیل زایمان می شود.افزایش شدت انقباضات باعث می شود که جنین به طرف دهانه رحم حرکت کند.به گزارش پارس ناز اگر درد از بین برود، سیستم انقباض رحم عمل نمی کند و زایمان با سرعت کمتری انجام می شود..

 

اسناد و مدارک علمی درباره فواید “زایمان طبیعی” آنقدر وجود دارد که بر هیچ کسی این امر پوشیده نیست ولی با وجود تمام این فواید؛ یک مشکل بزرگ یعنی همان (درد) در زایمان طبیعی باعث شده است سایه سنگینی بر تمام فوایدش سنگینی کند.

goldanpic بازدید : 770 نظرات (0)

انتونی گاررارد نیوتن فلو، فیلسوف بریتانیایی مکتب فلسفه تحلیلی بود. فلو در سال۱۹۵۰ با نگارش مقاله «الهیات و اثبات‌پذیری» مبحث اثبات‌پذیری عبارات دینی و به‌ویژه عبارت «خدا وجود دارد» را از نو باز کرد.

 از آن زمان به‌مدت بیش از نیم قرن وی در جایگاه استادی فلسفه در دانشگاه‌های آکسفورد، آبِردین، کیل و ریدینگ و به‌عنوان سخنران در بسیاری از دانشگاه‌های آمریکایی و کانادایی، در مباحث علمی، کتاب‌ها، سخنرانی‌ها و مقالات خود از بی‌خدایی دفاع می‌کرد

تعداد صفحات : 3

درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟