loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 522 نظرات (0)

قیافه بدون آرایش الناز شاکردوست در سال جدید +عکس

قیافه بدون آرایش الناز شاکردوست در سال جدید +عکس,الناز شاکردوست تصویر و متن زیر را در صفحه شخصی مجازی اش منتشر کرده است.

goldanpic بازدید : 439 نظرات (0)

عکسهای کیت آپتن مدل و بازیگر زیبا کاترین “کیت” آپتن  زاده ۱۰ ژوئن ۱۹۹۲ مدل و بازیگر آمریکایی است که از زمان حضورش Sports Illustrated Swimsuit Issue به شهرت رسید. که در آن به عنوان بهترین تازه وارد سال Rookie of the year معرفی شده بود. همچنین در سال ۲۰۱۲ نیز به عنوان مدل جلد مجله انتخاب شد

goldanpic بازدید : 587 نظرات (0)

بیوگرافی نینا دوبرو

 
نام و نام خانوادگی : نینا دوبرو
 
متولد : 9 ژانویه 1989 در سوفیا / بلغارستان
 
قد: 169 سانتی متر
 
وقتی 2 ساله بود از کانادا به تورنتو رفت و در انجا زندگی کرد . تو جوانی شور و شوق زیادی از خودش تو رقص ژیمیناستیک تئاتر و موزیک و هنرهای بصری و بازیگری نشون داد.اولین حضورش در فیلم ها در نقش های کوتاه بود بعد از ان در فیلم های “Fugitive Pieces”, “Away From Her” و سریال پرطرفدار “Degrassi: The Next Generation” on CTV.
goldanpic بازدید : 441 نظرات (1)

بیوگرافی مریم کاویانی بازیگر ایرانی مریم کاویانی متولد 1349 بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.زندگی مریم کاویانی یک برادر کوچکتر از خودش دارد. او می‌گوید: من در اهواز به دنیا آمدم اما پدر و مادرم اهل بابل هستند و اصالتی مازندرانی دارند. شغل اصلی‌ام پرستاری است اما سرنوشت طوری رقم خورد که در سال ۱۳۸۱ بازیگری را آغاز کردم.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟