loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 249 نظرات (0)

ناراحتفقط میخواهم بنویسم نه با لب تاپ یا کامپیوتر بلکه با یه گوشی صفحه کوچک میخواهم بنویسم. از هر چه دلم نمی تواند به خاطر ترس از دیگران بگوید مینویسم از فلسفه پوچ زندگی مینویسم از اینکه توی وجود و پوچ گیر کردم مینویسم از اینکه واقعا تو سن 16 سالگی از زندگی بیزار شدم مینویسم از خاطراتادامه مطلب

فقط میخواهم بنویسم نه با لب تاپ یا کامپیوتر بلکه با یه گوشی صفحه کوچک میخواهم بنویسم. از هر چه دلم نمی تواند به خاطر ترس از دیگران بگوید مینویسم از فلسفه پوچ زندگی مینویسم از اینکه توی وجود و پوچ گیر کردم مینویسم از اینکه واقعا تو سن 16 سالگی از زندگی بیزار شدم مینویسم از خاطرات همرآه با درد گذشته خودم و خانوادم مینویسم از اینکه باران را دوست دارم ولی نه شدیدش را بلکه نم نم باران را دوست دارم از اینکه پدرم چگونه پایش را یک قدم ان طرف تر قرار نداد تا روی مین نرود مینویسم از اینکه هر روزم مثل دیروز شده مینویسم از اینکه سعی میکنم متفاوت ترین توی دنیا باشم مینویسم از اینکه لبخند های مصنوعی خودم و دیگران رو دوست ندارم مینویسم از اینکه میان زندگی من و دیگران شکاف بزرگی ایجاد شده مینویسم از اینکه شدم کسی که از مردن در هر شرایطی نمیترسم ار اینکه چیز هایی که من رو خوشحال میکنند دستم بهش نمیرسند از اینکه داره استعداد فوتبالی من کشف نمیشه مینویسم از اینکه بعضی ها لیاقت جایی که در ان هستند را ندارند مینویسم از اینکه عاشق نوشتنم مینویسم از اینکه پدرم به من گفت دیگر کاری به کار هم نداریم مینویسم از اینکه به من گفت تو با یه بیگانه برای من هیچ فرقی نداری مینویسم از اینکه به من گفت فقط پول خورد و خوراک و مدرسه ات را میدهم و دیگر با من کاری نداشته باش مینویسم از اینکه چطور از این زندگی متنفر شدم مینویسم و اگر نخواهید فقط واسه خودم مینویسم و توی هیچ وبلاگی منتشر نمیکنم میخواید ماجرا های منو بشنوید؟میخواید حرف های من رو بشنوید اونموقع در مورد خوشبختی و بدبختی خودتون قضاوت کنید؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟