loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 453 نظرات (0)

 

 

جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت

این ماشین جدید شرکت آئودی شتابی 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت این اتومبیل تنها

goldanpic بازدید : 329 نظرات (0)

معرفی بهترین خودروهای شاسی بلند 2014,خودروهای شاسی بلند جمع و جور با بهره وری سوخت مناسب یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازار هستند.

 

 

در این جا ما لیستی از شاسی بلند‌های جمع و جور جدید و یا بروز شده برای سال 2015 در این جا در دسترس است و ما قصد داریم تا در صورت قصد خرید یک محصول شاسی بلند بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

goldanpic بازدید : 590 نظرات (0)


یکی از معروف ترین رپرهای آمریکایی فلوریدا از بوگاتی ویرون خود چون زیادی جلب توجه نمی کرد زیاد راضی نبود سپس تصمیم گرفت که کل ماشین خود را از طلای کروم بپوشاند. شرکت نصب گرافیکی مترو رپز این کار زیبا را روی ماشین او انجام داده. شعار این کمپانی این است: پوشش های ما اعتیاد آور هستند.

goldanpic بازدید : 288 نظرات (0)

غلامرضا صادقیان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از پیش فروش ۷ هزار دستگاه پیکان وانت خبر داد و گفت: روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ دستگاه پیکان وانت در ایران خودرو تبریز تولید و به بازار عرضه می‌شود.تولید ۴۵۰ هزار وانت پیکان/ ایجاد اشتغال برای ۶۵۰ هزار نفر/ تولید هر پیکان وانت برای ۱٫۵ نفر ایجاد اشتغال می‌کند

goldanpic بازدید : 279 نظرات (0)

کارخانه خودروسازی مازراتی ایتالیا تولید را از خودروی مسابقه تا گرانترین خودروی جهان دارد و در آستانه صد سالگی قرار گرفته است.شرکت خودرو سازی مازراتی در سال 1914 توسط برادران مازراتی در بلوگنای ایتالیا تأسیس شد و اولین محصولات این شرکت را خودروهای مسابقه‌ای به خود اختصاص دادند.در سال 1937 این شرکت به خانواده اورسی فروخته شد و سهامداران جدید آن دفتر مرکزی این شرکت را به شهر مودنا انتقال دادند که تا کنون در این شهر باقی مانده است.

goldanpic بازدید : 274 نظرات (0)

مرسدس بنز می باخ پولمن 2016 به عنوان لوکس ترین ماشین حال حاضر معرفی شد

مرسدس بنز می باخ پولمن 2016 در حقیقت سطح پیشرفته تر و ویژگی های فوق العاده ای را نسبت به مدل S کلاس می باخ ارائه می دهد.

لوکس‌ترین خودروی جهان توسط پرچم‌دار این مدل یعنی مرسدس‌ بنز معرفی شد.

 

درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟