loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 732 نظرات (0)

اگر نبردی بین دو بزرگ جنگل،رخ بدهد کدام برنده نهایی مبارزه خواهند بود؟؟ببر سریع السیر جنگل یا شیر سلطان جنگل؟؟؟ایا وقت ان رسیده است عنوان سلطان را از شیر پس بگیریم؟؟پس در ادامه با ما باشید

 




 

 

 

 


goldanpic بازدید : 389 نظرات (0)

 

دوستان فوتبال دوست در ادامه مطلب با تحلیلی دقیق و فنی دوئلی بین این دو تیم پرطرفدار ارائه کرده ایم و قضاوتی از روی عدالت انجام داده ایم و مشخص کرده ایم کدام تیم تا به این حال بهتر بوده است؟

goldanpic بازدید : 341 نظرات (0)

اوایل سال 2006 بود که جهان فوتبال و تمام دوست داران ان با ظهور دو پدیده در سطح فوتبال اروپا رو به رو شدند. یکی به نام رونالدو که تازه از پرتغال به منچستر یونایتد رفته و زیر نظر فرگوسن در حال رشد بود و یکی هم لیونل مسی که دوران نوجوانی در لاماسیا که همان مدرسه فوتبال بارسلونا است در حال پیشرفت بود. نخستین نبرد آنها در نیمه نهایی فصل 2006-2007 لیگ قهرمانان اروپا بود که منچستر در دو بازی رفت و برگشت مدافع عنوان قهرمانی را حذف کرد و به فینال راه یافت. فصل بعد اما نوبت مسی بود که خوش بدرخشد و در نهایت در فینال با گلی که به ثمر رساند بارسلونا را فاتح لیگ قهرمانان کرد. پس از ورود رونالدو به مادرید رقابت بر سر بهترین بازیکن جهان بین این دو بازیکن بالا گرفت و الان شش سال است که این دو بازیکن به طور پیاپی در بین سه نامزد نهایی بهترین بازیکن جهان قرار میگیرند و به نوعی این عنوان را به انحصار خود درآورده اند. در زیر مقایسه ای بین این دو بازیکن بزرگ انجام شده است:

درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟