loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 281 نظرات (0)


با اتمام امتحانات نهایی سال 94 اکثریت قریب به یقین دانش اموزان از دشواری سوالات شکایت کردند این درحالی است که امتحانات نسبت به سال قبل بسیار سخت تر و بدون اعلام قبلی صورت گرفته است و اموزش وپرورش در دادن جواب به اعتراضات فقط این جواب را میگوید که سوالات استاندارد بودند جوابی دیگری ندارد ولیکن اموزش و پرورش باید بداند اگر بخواهد این روال را ادامه دهد به یکی از بی سواد ترین کشور های خاورمیانه و اسیا تبدیل خواهد شد چرا که دانش اموزانی که نتوانند مدرک دیپلم را اخذ کنند نمی توانند به مدارک بالاتر علمی برسند در این صورت تعداد افراد تحصیل کرده کمتر خواهد شد و اگر به اعتراضات دانش اموزانی که نسبت به مصحح برگه های خود پاسخ داده نشود اموزش و پرورش در وضع بدی گرفتار خواهد شد که ناشی از سیاست بد و بی سلسه خود خواهد بود حال سخنان دانش اموز علوم انسانی که نوبت اول با معدل 18.50 قبول شده و در امتحانات نهایی نمرات بسیار بدی کسب کرده بنشینیم:من در نوبت اول معدلم 18،50 شدم ولی برای امتحانات نهایی خودم را اماده میکردم طوری که میگفتم همه رو 20 میگیرم و با توجه به امتحانات نهایی سال قبل میگفتم اسان می ایند و در روز بیشتر از 8 ساعت درس مفید میخواندم ولی متاسفانه اموزش و پرورش بدون اخطار قبلی سخت ترین سوالات رو از جای جای درس بیرون میکشید و طرح میکرد به طوری که در یک کلاس 32 نفری فقط 3 نفر بدون تجدید قبول شدن و همه تجدید دار شدند و این درحالی است که من بعضی از دروس رو خودم از روی جواب های امتحانات سایت کانون اصلاح میکردم و مثلا درسی رو 15.5 میگرفتم ولی وقتی نتایج اومد اون درس رو 12 گرفته بودم حتی مصحح ها هم درست اصلاح نکرده بودن و من اعتراض دادم و منتظر جواب اعتراض هایم هستم. باید همگی به این سیاست بدون اصول اموزش و پرورش افرین گفت.

goldanpic بازدید : 257 نظرات (0)


اگر میخواهید در مصاحبه ی شغلی و تحصیلی موفقیت قابل توجه پیدا کنید و رتبه برتر کنکور بشوید با مشاوره 100% رایگان با رتبه برتر کنکور و دانشجوی رشته تربیب معلم در ادامه مطلب و شماره تلفن آشنا شوید

goldanpic بازدید : 318 نظرات (0)

روش مطالعهامتحان معیار ارزشیابی دانسته‌ها و توانایی‌های شماست و شما می‌‌توانید از آن به عنوان ابزاری برای ارزیابی مهارت های یادگیری خود استفاده کنید. اما شرایط فیزیکی و ذهنی وجود دارد که عملکرد شما در حین امتحان را تحت تأثیر قرار می‌‌دهد. بنابراین لازم است پاره ای نکات را هنگام امتحان رعایت کنید.

goldanpic بازدید : 264 نظرات (0)

مهمترین عواملی که باعث اجرا نشدن برنامه درسی دانش‌آموزان می‌شود، این است که آنان برنامه‌های خود را ساعتی یا روزانه تنظیم می‌کنند یا بهتر بگویم واحد زمانی برنامه ریزی را ساعت به ساعت یا روز به روز در نظر می‌گیرند. این گونه برنامه‌ها اشتباهاتی دارند چرا که در زندگی روزانه ما استثناهای زیادی وجود دارد وآنها باعث می‌شوند که ما نتوانیم هرروز دریک ساعت مشخصی همان کار را انجام دهیم.
 
زمانیکه برنامه ما در یک روز به دلیل حوادث و یا کارهای پیش بینی نشده، اجرا نشود برای همیشه روی کاغذ باقی می‌ماند.
 
به نظر اینجانب بهترین برنامه، یک برنامه هفتگی است، برنامه یک هفته‌ای مناسب ترین و بهترین برنامه است در این برنامه می‌توانیم ضعف‌ها و قوتهای روزهای بعد را جبران کنیم.
 
از محاسنات برنامه هفتگی این است، هنگامی که ساعات مطالعه دروسی مختلف را درطول هفته جمع آوری می‌کنید. تازه متوجه می‌شوید که آیا درسی را بیش از اندازه لازم مطالعه کرده‌اید یا نه؟ در مقابل زمانیکه کار خود را روزانه بررسی می‌کنید متوجه یک جانبه گری‌ها و اشکالات کلی کارتان نمی‌شوید. اما وقتی عملکرد خود را در طول هفته بررسی می‌کنید تا حدود زیادی تعادل و عدم تعادل کارها یتان مشخص می‌شود.
goldanpic بازدید : 304 نظرات (0)

یکی از شرایط اساسی مطالعه ، تمرکز حواس است . معمولاً دانش آموزان ، والدین یا معلمین از عدم تمرکز حواس شاگردان شکوه می کنند و همین امر باعث ایجاد افت تحصیلی در بین دانش آموزان ایرانی شده است . پس بر آن شدیم تا مطالبی چند جهت رفع این مسئله ارائه دهیم :

درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟