loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 467 نظرات (0)


مصر باستان یکی از تمدن‌های بزرگ جهان است.پس از ظهور پادشاهی متحد در سال 3150 قبل از میلاد ، یک سری از سلسله‌های پادشاهی در مصر برای سه هزار سال بعدی در آن حکومت می‌کردند. در طول این دوره‌ی طولانی و باور نکردنی ، مصریان باستان برخی از مشهورترین آثار باستانی را ایجاد کردند که هنوز هم باقی است. در این مقاله قصد داریم 10 مورد از آثار باستانی جذاب مصر را بیان کنیم.

goldanpic بازدید : 676 نظرات (0)


در این بخش خواستم قطعه ای بسیار کوچیک از تاریخ الماس مانند کردهای باغیرت رو به رشته تحریر در بیارم امید است همه ی ما با شعار کم بژی کل بژی انها زندگی کنیم 



goldanpic بازدید : 984 نظرات (0)

کشورهند
نوعفرهنگی تفریحی
معیار ثبتi
شمارهٔ ثبت۲۵۲
منطقهآسیا٬ هندوستان
تاریخچه
تاریخچهٔ ثبت۱۹۸۳ (طی نشست نامشخص)
نام اظهارشده در فهرست میراث جهانی یونسکو
† منطقهٔ بر پایهٔ دسته‌بندی یونسکو
تاج‌محل (به هندی: तIज महल، به اردو: تاج محل) از پرآوازه‌ترین بناهای جهان و آرامگاه زیبا و باشکوهی است که در نزدیکی شهر آگره و در ۲۰۰ کیلومتری جنوب دهلی نو پایتخت هند واقع شده‌است و یکی از عجایب هفتگانه جدید دنیا به‌شمار می‌رود.[۱]
goldanpic بازدید : 383 نظرات (1)

خودتان را آماده کنید تا با لیست جدید عجایب هفت گانه دنیا روبه‌رو شوید. دیگر باغ‌های معلق بابل و نیایشگاه آرتیمیس و فانوس اسکندریه آنقدرها هم خیره‌کننده نیستند.

بیشتر عجایب هفت‌گانه قدیمی، دیگر در جهان موجود نیستند و امروزه کاملا از بین رفته‌اند. عجایب هفتگانه جدید در نوع خود کاملا منحصر به فرد بوده و هستند. در سال 2007 پس از یک رای‌گیری در میان 100 میلیون نفر، لیست عجایب هفتگانه جدید منتشر شد که از میان 21 بنا که هنوز برپا هستند انتخاب شده‌اند. نگاهی داریم به این هفت اثر خاص و تاریخی معماری.

مجسمه مسیح رهایی بخش در ریو

 

مجسمه مسیح رهایی بخش در ریو یکی از عجایب هفتگانه جدید جهان می باشد

درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟