loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 1313 نظرات (0)

در این رده بندی که توسط سایت بسیار معتبر UCITYGUIDES صورت گرفته ده تا از کشور هایی که زیباترین زنان را دارند طبق این رده بندی مشاهده می کنید

goldanpic بازدید : 467 نظرات (0)


مصر باستان یکی از تمدن‌های بزرگ جهان است.پس از ظهور پادشاهی متحد در سال 3150 قبل از میلاد ، یک سری از سلسله‌های پادشاهی در مصر برای سه هزار سال بعدی در آن حکومت می‌کردند. در طول این دوره‌ی طولانی و باور نکردنی ، مصریان باستان برخی از مشهورترین آثار باستانی را ایجاد کردند که هنوز هم باقی است. در این مقاله قصد داریم 10 مورد از آثار باستانی جذاب مصر را بیان کنیم.

goldanpic بازدید : 389 نظرات (0)


ما انسان ها ناشکر ترین موجودات کره خاکی هستیم تا وقتی سلامتی در بدن داریم قدردان نیستیم و هزار ای کاش ای کاش بر زبان داریم . سایت goldanpic گزارشی جالب در مورد انسان هایی که دست ندارند اما مانند انسان هایی طبیعی در حال زندگی هستند تهیه کرده که بد نیست با دیدن و خواندن این مطلب تلنگری بخورید و بیشتر به داشته هایمان فکر کنیم و شاکر آنها باشیم .

goldanpic بازدید : 697 نظرات (0)

10 حیوان بسیار عجیب و غریب در دنیا ،ژوهشگران با کمک دوربین‌های بسیار پیشرفته و ضد آب توانسته‌اند از ۱۰ گونه جانوری عکس تهیه کنند.  پژوهشگران با کمک دوربین های بسیار پیشرفته و ضد آب توانسته اند از ده گونه جانوری عکس تهیه کنند که تاکنون امکان آن وجود نداشته است.

 
محققان در این پروژه معتقداند هرکدام از این گونه ها در نوع خود بی نظیر بوده که چندین ماه بررسی موفق به عکس برداری از آن شدند.
 
goldanpic بازدید : 641 نظرات (1)

موزه علوم لندن از ۱۰ کشف و اختراع مهم که دنیای علم را تغییر دادند نگهداری می کند. دانستن اینکه چه چیزی تا به حال توانسته پیشرفت و تغییری شگرف در علم به وجود آورد، بسیار هیجان انگیز است!

به گزارش ایران ویج ، این اختراعات و اکتشافاتی هستند که به واقع دنیا را متحول کردند و علاوه بر کمک به بشریت، راه را برای پیشرفت های بعدی هموار کردند. اگر گذرتان به لندن افتاد حتما از این افتخارات بشری در موزه علوم لندن بازدید کنید.

goldanpic بازدید : 1003 نظرات (0)

1. کروکودیل آب شور

بزرگترین خزنده جهان کروکودیل آب شور میباشد.طول نرها به بیش از 6 متر و طول ماده ها تا 4 متر میرسد.وزن آنها تا 1200 کیلوگرم هم ثبت شده استخطرناکادامه

goldanpic بازدید : 237 نظرات (0)

دستمزدهای نجومی و مبالغ هنگفت قراردادهای تبلیغاتی در مقابل "اندکی عرق". ده ورزشکاری که نامشان به‌عنوان پردرآمدترین ورزشکاران جهان در مجله "فوربس" منتشر شده، روی هم بیش از نیم میلیارد یورو درآمد سالانه دارند.

goldanpic بازدید : 579 نظرات (0)

حواس انسان توانایی رقابت با تیزترین قابلیت های حسی حیوانات را ندارد

شرحی بر 10 حس برتر حیوانات که انسان ها از آن بی بهره اند
انسان ها همواره تصور می کنند که باهوش ترین موجودات عالم حیاتند اما هیچ یک از حواس پنجگانه آنها توانایی رقابت با تیزترین قابلیت های حسی حیوانات را ندارد.
حیوانات در تاریکی می بینند، بوی طعمه خود را از مایل ها دورتر حس می کنند و امواج الکتریکی را از ماهیچه های فشرده طعمه های مخفی شده دریافت می کنند.
10 حسی که انسان ها از داشتن آن بی بهره اند، در وجود این حیوانات قرار داده شده است:
goldanpic بازدید : 362 نظرات (0)

اکثر انسانها دارای زندگی های معمولی هستند و به همین روال نیز به زندگی شان ادامه می دهند. در دنیا البته افرادی نیز هستند که قدرت های خارق العاده ای دارند و همچنین با دیگر افراد مقداری متفاوتند. انسان هایی که قدرت های مختلف و باورنکردنی دارند بسیار کم هستند.

 
به گزارش goldanpic این افراد در بخش های مختلف دسته بندی میشوند بدین گونه که برخی باهوش، برخی قدرتمند ویا … هستند. برخی از این افراد حتی قدرتشان را به عنوان منبعی برای ادامه زندگی استفاده می کنند. در ادامه با 10 نفر از این انسانها آشنا شوید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟