loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 779 نظرات (0)

عکس های عاشقانه از بوسه های حیوانات و پرندگان

شاید برای شما هم این سوال پیش اومده باشه که آیا بوسیدن یک عمل غریزیه یا در طی زمان به انسان آموخته شده.. آیا حیوانات هم همدیگرو می بوسند یا نه..؟
goldanpic بازدید : 744 نظرات (0)

کشف ماهی عجیبی که مانند انسان دماغ و انگشت دارد

 

ماهی عجیبی که بنظر میرسد صورتی شبیه انسان داشته و بالای لبش صاحب یک بینی به شکل بینی انسان است این روزها هیاهوی بسیاری به پا کرده است. این ماهی نه تنها صاحب دو پا بوده بلکه انگشتان پای وی نیز به راه رفتن او کمک میکند و این ماهی

goldanpic بازدید : 953 نظرات (0)

ماهیگیری در جزایر فارو ماهی عجیب و غریبی صید نموده است. این ماهی شبیه یکی از موجودات فیلم بیگانه است با رنگ ساه براق و دندان های تیز و بلند.

حدس و گمان است که این ماهی از خانواده Idiacanthus Atlanticusمیباشد.

goldanpic بازدید : 697 نظرات (0)

10 حیوان بسیار عجیب و غریب در دنیا ،ژوهشگران با کمک دوربین‌های بسیار پیشرفته و ضد آب توانسته‌اند از ۱۰ گونه جانوری عکس تهیه کنند.  پژوهشگران با کمک دوربین های بسیار پیشرفته و ضد آب توانسته اند از ده گونه جانوری عکس تهیه کنند که تاکنون امکان آن وجود نداشته است.

 
محققان در این پروژه معتقداند هرکدام از این گونه ها در نوع خود بی نظیر بوده که چندین ماه بررسی موفق به عکس برداری از آن شدند.
 
goldanpic بازدید : 526 نظرات (1)

عکس هایی جالب از ژست های سگی با لبخند,سالواردو و سگش در طبیعت شروع به عکاسی کردند و این عکاس هنرمند با ژست ها خلاقانه و لباس های خلاقانه عکس هایی منحصر به فرد از سکش در حالت های مختلف گرفته است که هم جنبه طنز و هم جنبه هنری دارد.

 
سگ او در همه عکس ها درای لبخند معنادار و زیبایی است که در ادامه این تصاویر رو که با عنوان ژست های سگی به نمایش در آمره رو مشاهده می کنید.
goldanpic بازدید : 1003 نظرات (0)

1. کروکودیل آب شور

بزرگترین خزنده جهان کروکودیل آب شور میباشد.طول نرها به بیش از 6 متر و طول ماده ها تا 4 متر میرسد.وزن آنها تا 1200 کیلوگرم هم ثبت شده استخطرناکادامه

goldanpic بازدید : 1146 نظرات (0)

در همین رابطه اما عکس های تصادفی از حیوانات هم در رسانه ها کم نیستند. لحظاتی که یک حیوان به ناگاه با حالتی خاص در برابر دوربین عکاس ظاهر می شود یا با حرکت چیزی را به هم می زند و حرکاتش ثبت می شود. مجموعه زیر عکس هایی از دنیای حیات وحش و حیوانات خبرساز در چند وقت خیر است.دسته عظیم سارها بر فراز زمین 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟