loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 396 نظرات (0)

گاهی اوقات افراد برای ثبت یک رکورد، ماه ها یا شاید سال ها تلاش می کنند، آرزوی آنها ثبت رکوردهایی است که شاید هیچ کس دیگر نتواند آن را به ثبت برساند. در این بین، بعضی ها ناخواسته رکورددار می شوند. این افراد به واسطه اتفاق های ناگوار و غمگینی که برایشان افتاده، بدون اینکه خودشان بخواهند برای همیشه نامشان بر سر زبان ها افتاده و صاحب رکورد هستند.

goldanpic بازدید : 551 نظرات (0)

کلودیای 12 ساله زیباترین دختر جهان نام گرفته است و نامش در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است. به گزارش گلدن پیک خانم کلودیا آلیزی که در کشور فرانسه به دنیا آمده است توانست عنوان زیباترین دختر دنیا را به خود اختصاص دهد. چند عکس زیبای او را مشاهده می کنید به نظر شما این انتخاب درست بوده یا خیر؟

goldanpic بازدید : 578 نظرات (0)

اشتباه نکنید. هیچ فتو شاپی در کار نیست. این گاو صاحب بزرگترین شاخ در دنیا است.هر یک از شاخ های او به طول تقریبا یک متر میرسد . این گاو از نژاد واتوسی (Ankole-Watus) است که در آفریقا (سودان، اوگاندا و کنیا) زندگی می کند .

 

در حالت عادی طول دو سر شاخ های عظیم این نوع گاوها می تواند به یک متر و هشتاد سانتی متر برسد!جالب است بدانید در درون شاخ های این حیوان، مثل کندوی عسل ساختار مشبکی وجود دارد که پر از عروق خونی است. بنابراین شاخ ها می توانند مثل یک رادیاتور در آب و هوای گرم و سوزان به تنظیم دمای جانور کمک کنند.

درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟