loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 281 نظرات (0)


با اتمام امتحانات نهایی سال 94 اکثریت قریب به یقین دانش اموزان از دشواری سوالات شکایت کردند این درحالی است که امتحانات نسبت به سال قبل بسیار سخت تر و بدون اعلام قبلی صورت گرفته است و اموزش وپرورش در دادن جواب به اعتراضات فقط این جواب را میگوید که سوالات استاندارد بودند جوابی دیگری ندارد ولیکن اموزش و پرورش باید بداند اگر بخواهد این روال را ادامه دهد به یکی از بی سواد ترین کشور های خاورمیانه و اسیا تبدیل خواهد شد چرا که دانش اموزانی که نتوانند مدرک دیپلم را اخذ کنند نمی توانند به مدارک بالاتر علمی برسند در این صورت تعداد افراد تحصیل کرده کمتر خواهد شد و اگر به اعتراضات دانش اموزانی که نسبت به مصحح برگه های خود پاسخ داده نشود اموزش و پرورش در وضع بدی گرفتار خواهد شد که ناشی از سیاست بد و بی سلسه خود خواهد بود حال سخنان دانش اموز علوم انسانی که نوبت اول با معدل 18.50 قبول شده و در امتحانات نهایی نمرات بسیار بدی کسب کرده بنشینیم:من در نوبت اول معدلم 18،50 شدم ولی برای امتحانات نهایی خودم را اماده میکردم طوری که میگفتم همه رو 20 میگیرم و با توجه به امتحانات نهایی سال قبل میگفتم اسان می ایند و در روز بیشتر از 8 ساعت درس مفید میخواندم ولی متاسفانه اموزش و پرورش بدون اخطار قبلی سخت ترین سوالات رو از جای جای درس بیرون میکشید و طرح میکرد به طوری که در یک کلاس 32 نفری فقط 3 نفر بدون تجدید قبول شدن و همه تجدید دار شدند و این درحالی است که من بعضی از دروس رو خودم از روی جواب های امتحانات سایت کانون اصلاح میکردم و مثلا درسی رو 15.5 میگرفتم ولی وقتی نتایج اومد اون درس رو 12 گرفته بودم حتی مصحح ها هم درست اصلاح نکرده بودن و من اعتراض دادم و منتظر جواب اعتراض هایم هستم. باید همگی به این سیاست بدون اصول اموزش و پرورش افرین گفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟