loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 289 نظرات (0)

خوابم نمی برد . دارم sms می زنم که خوابم ببره . اگه بیدار شدی تو هم sms بزن خوابت میبره !

.
.
.
با این که این همه اسکل شدی هنوزم حاضر نیستی شبا گوشیتو خاموش کنی ؟
.
.
.
سلام … ااا  ببخشید! فکر کنم اشتباه اومدم !
( بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب )

شده خواب ببینی که وقتی خوابیدی تو خواب داری خواب میبینی که خوابی و داری می خوابی و خواب خوابو میبینی که در اون حالی که تو خواب داری خواب خواب رو میبینی تو خواب همونطور که خوابی یکی دیگه هم مثل خودت خوابه و تو خوابش خوابه خوابو میبینه و همین طور که خوابیده تو خواب به تویی که خوابی بگه : انرژی هسته ای حق مسلم ماست !

.

.

.

از اونجایی که شتر در خواب بیند پنبه دانه،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خودم دونستم بیدارت کنم ! آخه داشتی بالشتتو می خوردی !

.

.

.

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده

عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن

عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن !

.

.

.

ساعت دو امشب قراره همه عقب مونده ها شفا بگیرن اساماسزدم جا نمونی !

.

.

.

سلام . یادت باشه که یادم بیاری که یادت بندازم که به یادم بیاری که یادم بدی دیگه این وقت شب با sms کسی رو اسکل نکنم !

.

.

.

سلام . ببخشید بیدارت کردم . گفتم نکنه داری خواب بد می بینی !

 

برو پایین دعواست

----

دیر رسیدی ۱۱۰ بردشون !

.

.

.

 

با سلام اینجا تهراناست . ساعت ۳ بامداد .

---

صدای مردم آزار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟