loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 633 نظرات (0)

اینم یک سری کامل فک و فامیله داریم ما در ادامه مطلب ببینید نظربدید و برای ما ارسال کنید

خواهرشوهرم گوشیشو وصل کرده بود به ال سی دی داشتیم عکساشو نگاه میکردیم.رسید به یه عکسی که جفتمون کنار هم وایساده بودیم.یهو گفتم:

_وای.این خوشگله کیه پیشت وایساده؟

نه گذاشت،نه برداشت برگشت گفت:

_إ کدوم؟این خره رو میگی؟؟

خواهر شوهرم:-)

منO_o

ال سی دی+_+

قیافه خره رو نگم بهتره!

فک و فامیله داریم؟

فرستنده : kiana007+hamivision

 

 

176340 369

یه بار بچه که بودم یه عالمه مهمون داشتیم یه روز خواستیم با مهمونا بریم کوه ینی مهمونا انقد زیاد بودن که بابام اتوبوس کرایه کرد خلاصه تو این شلوغیا مامان گرام منو احضار کرد و فرمودند:زلیل مرده ی چش سفید بیا برو این کلیدارو بده همسایه داداشت از مدرسه میاد کلید نداره منم تا رفتم کلیدا رو بدم و بیام بععععععله دیدم مگس هم اطراف خونه ی ما پر نمیزند مدیونید فک کنید منو یادشون رفت ببرن^__^

اصن فک نکنید تا به مقصد هم نرسیدن نفهمیدن که من نیستم اصلا من بیشتر ازاینا واسشون مهمم:/

این دفه هم مدیونید فک کنید از یه شب قبل لباس و اینا آماده کرده بودم که مثلا داریم میریم کوه خوش باشیم:|

فرستنده : *سلنا گومز*

 

 

176300 305

اینجا4 جوک صدای kh@numi

 

پسرخالم دهه هشتادیه واسه دوست دختر خیالیش شعر میسازه دیشب اومده دوتا شعر برام خونده خطاب به دوست دخترش:

 

1.دوست دختر من نازه/توی اوسکلا ممتازه....

 

2. تو منحصر به فردی/ دنبال اَه میگردی...

 

من همسن این بودم یه دفه دوستم بهم گفت گه بخور گفتم من ندارم اگه تو داری بیار باهم بخوریم.... -_-

فرستنده : (اصفهان)kh@numi

 

 

176243 198

دخترعموم بهم اس داده به این مضمون: (ادبیاتم تو جزیره لانگرهانستون،خخخ)

 

سامی من موندم بین خواستگارام کدوم انتخاب کنم؟

من:حالا خواستگارات کیا هستن؟

دخترعموم: داریوش اقبالی،فرامرز اصلانی،عارف و تازگیا بهروز وثوق هم بهش اضافه شده :)

من: جااااااان 0-0 ،احیانا اینا حالشون خوب نیست یا تو توی توهمی؟؟

دخترعموم: عاشق همشونم ولی بین اینا خلاصه باید یکی رو انتخاب کنم دیکه!

من: 0-0

دخترعموم: :))))

جمع کثیر خوانندگان و بازیگران O-O

آیا فک و فامیله ما داریم آیا؟؟همه تو توهمن خدا شفا بده :(

 

فرستنده : سامره 70

 

 

176107 252

امروز تو مدرسه انتخابات شورا دانش آموزی بود بد یکی ا دوستام خیلی عاشق داش عباسه کل 9 نفرو نوشته بود عباس مستقیم با علامت اختصاصی و شعاراشون!!!

دوسته دارم من؟؟؟!!!

بروبچ فورجوک و داش عباس فدایی دارین:))))

فرستنده : الی

 

 

176029 217

فک و فامیله مارو نیگا ترو خدا 

دیروز داشتم آهنگ گوش میدادم پسر خاله ام اومده میگه چکار میکنی میگم مشخص نیست دارم آهنگ گوش میدم؟ میگه پس تا یادت نرفته اهنگای صدتا صدی رو واسم بریز من :O_o جاااااااااااااااااااانم صدتا صدی دیگه کیه خواننده جدیده؟؟؟ میگه اره بابا همونه که خودت داشتی اسم آهنگش چه بشکن بشکنه بود آخر اهنگاش میگه صدتا صدی بعد تموم میشه 

من O_O منظورت فتاح فتحیه؟؟؟ 

میگه اِ میگم چرا به هر کی میگم برام اهنگاش رو بریز یه جوری نگام میکنه پس بگووووووووو 

فکر نکنید کوچیکه هااااااااا پرفسور داشجوعه مثلا 

خداوندا بزن منو منهدم کن از دست این جلبک

فرستنده : DOKHMAI.....VOROGAK

 

 

175969 311

سلامتی مامانا که براشون باید سه ساعت تحت بازجویی، فلسفه ی نکته ی اصلی جکی رو که گفتی با روش فیثاغورس (املاشو یاد بگیر دیگه!) اثبات کنی! تا جکه از مرز یخمک هم رد شه!

.

.

.

.

.

(تازه جک سالم هاااا! ما اصلا تو کار جک ناسالم نیستیم داداش!بعله!)

فرستنده : Sokoot

 

 

175953 266

بعد از چند وقت داییما دیدم بهم میگه کم پیدایی میگم دارم واسه کنکور میخونم میگه به درست که لطمه نمیخوره خدایی فک و فامیله دارم

فرستنده : دایی فرهاد

 

 

175935 303

به بابام میگم:بابایی میخوایم واسه شام فلافل بخریم شما هم میخوری برات بگیریم؟؟؟

اونم خعلی شیک و مجلسی برگشت گف نععع مگه نخودم شد شام؟؟؟؟؟

هیچی دیگه تا حالا تو عمرم انقد قانع نشده بودم ^_^ :)

فرستنده : آنشرلی

 

 

175922 418

مردم بین دوراهی می مونن که برن سفرآمریکا یا اروپا

اونوقت بابای ما مونده اول قسط این بانک روبده یااون بانکo_O

فرستنده : هرشب تنهایی...

 

 

175898 229

عاقا دیروز رفتم خونه مادر گرامی با پسرم 

پسرم هم طبق رویه جاری دوید سر یخچال:

یه شیشه دلستر مونده بود برداشت قرت قرت ظرف سیم ثانیه بلعتو کردش

من داد زدم مامان مامان این دلسترت رو نمیخواستی؟؟؟ احمدرضا(اسم پسرمه) خوردشا.تازه میگه اهاه بد مزه بودش گویا بچه ام بدش اومد

عاقا چشتون روز بد نبینه ب مرگ ننه داعشیان اگه دروغ بگم

مادرمون مث هیولای جامه برتن دریده پریده از اتاقش بیرون با دادو فریاد که : 

آخه نازلی جان دخترم این بچه است ک تو و علیرضا (اسم همسرمه) تربیت کردین؟؟ @__@منو میگی؟!

ادامه

چرا گذاشتی همسترمو بخوره؟؟( آخه مامانی ما ی همستر داره اسمش فسقلی هستشخدا شاهده ارزش این همستر از من و همسرو پسرم ک هچ از داداش و خواهرم هم بیشتره

خدا رحمتت کنه بابا،رفتی و این روزای ننگین تبعیض رو شاهد نیستی 

رو ب پسرم :

مامانی احمدرضای

چرا همستر مامانی رو خوردی؟

گناه داشت

یا خدااااا،مادر تورا چه میشود آیا؟؟؟

رییس اتحادیه کارخانجات تولید دلستر : =__0

انجمن حمایت از حیوانات خانگی. : oO-Oo

من: @_@

همسرم: :{Q

پسرم : 8$

آیا امیدی ب بهبود مادرم هست؟؟؟ آیا پسر من گرگ خون آشام هست؟؟

آیا من هانی بالکتر همستر خور پرورش دادم

o_O 

ینی مادر من پسرم رو خون آشام دیده یا گوشت خوار حیاط وحش؟؟؟؟ این مادره من دارم آیا

فرستنده : Nazli

 

 

175810 418

رفته بودیم عروسی فیلم و عکس گرفته بودم اومدیم خونه رم گوشیو انداختم تو رم ریدر زدم تی وی که ببینیم ولی همه فیلما سر و ته بودن یهو خواهرم برگشت گفت نکنه رم رو سر و ته انداختی

خواهر لیسانس کارمنده من دارم؟

فرستنده : موفرفری

 

 

175716 261

عایا شماهم در فکوفامیلتان چیزی بنامه بی بی سی دارید?

اقا دیروز که از سرکار برمیگشتم شیطون گولم زد به يه دختری تی*.*.که انداختم البته بدفکرنکنین گفتم خانم میشه يه عکس از اون کیلیپسات بگیرم برگشته هرچی از دهنش اومده بهم گفته در همین حال یکی از بی بی سی ها(فکوفامیل) منو دیده منم گفتم بیخیال د برم خونه هنوز 20دیقه نشده بود از عمه بگیر تا خاله و دخترخاله ها دخترعموی زا و....همه زنگیدن که عاقا اين چه کاری بود منم ديگه از شما چه پنهون از راهه خونه منصرف شدم الانم هنوز به سمته افق درحرکتم.

.

.

.نظرتون چیه برم خونه یکی از اطاقامو بگیرم فامیلامو استخدام کنم اینجاروبکنم شبکه ی فک فامیل سی?

اخه فکوفامیله داريم ما?آبرو نذاشتن واسه آدم.

فرستنده : پیمان 011_

 

 

175704 411

عاقا الان تو خونه ما شرایط جوری است که اگه بیکارم

تو خونه نشسته باشم بابام میاد و میگه بچه همسایه بهتر از 

تو بیکار میشینه!!!

.

.

.

.

 

این چه وضعیه مسولین رسیدگی کنن لطفننننننن.

فرستنده : R,,,, T

 

 

175690 281

یکی از فامیلامون اومده خونمون نشسته پای گوشیم میگه خوب

بزار ببینم اینجا چی داری"بعدشم مثل شتر رفت تو پروفایل واتساپو...

هیچی دیگه ابروی چندین و چند سالم ریخت تو جوب رفت الانم

دو روزه تو کوچها ول میچرخم"هعییی امان از دست فک و فامیل

فرستنده : چه فرقی میکنه؟!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟