loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 598 نظرات (0)

احساس خفگی میکنم!!!!

بغض گلویم را رها نمیکند!!!

 

 

 

 

 

 

 

عه...!!

تیشرتمو برعکس پوشیدم 

 

فکر کردم عاشق شدم!

 

هیچی آقا حله😐

تو سريال هاي تركيه‌ای دكتر از اتاق زايمان مياد بيرون ميپرسه پدر بچه كيه؟!🤔

 

 

 

🎭

 

 

 

 

 ٤-٣ تا مرد همزمان به همديگه نگاه ميكنن 😐😂

دختره اومده مهمونی یه لباس پوشیده فقط نوک سینه هاش معلوم نیست، دامنشم انقدر کوتاهه وقتی میشینه شورتش از ته سالن معلومه ....

 

 

 

 

 

 

 

بعد میگه اَه چقدر این مردا هیزن ! 😐

 

عزیزم شما با این لباسی که پوشیدی همین که وسط مجلس مادر نشدی 😱

از نجابت مرداست 

من ڪیم ؟

 

پروانہ ای ڪہ دور شمع میگردد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بله دوستان از اتاق فرمان اشاره میڪنن زر نزن برو جقتو بزن 

 

انقدر که تلاش واسه خراب کردن بقیه میکنیم

@

 

 

 

 

تلاش واسه بهترشدن خودمون می کردیم

 

به یه جای رسیده بودیم✌️😐😕

 

یکی از ترسناک ترین لحظات زندگی😑 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینه که دست بکشی رو جیبت

برجستگی گوشیت رو حس نکنی

😱😱😱

 

 

😆 یکی از اساسی ترین مشکلات ما ایرانیا میدونی چیه؟

 

 

 

 

 

 

وقتی باکسی مشکل داریم به خودش نمیگیم میریم به همه میگیم

 

حداقل باید سه دقیقه از شروع یک مداحی بگذره

 

 

 

 

 

 

 

 

 تا بفهمی تولده یا شهادت 😂😂😂

دوس دخترم میگه بار اولمه... 

 

 

 

 

 

 

بعد میگه : کرم بزن تف بزنی خارش میگیرم...

 

 

😕🙄🤔😒😂

حشرے نیستما 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ولے نمیدونم چرا رنگ لباس دروازبان بارسا منو یاد سوتین میندازہ 

 

من برم بریزم لا دسمال بیام 😄

سه تا چیز هست که هیچ وقت آدم نمیتونه فراموششون کنه...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صبحانه، ناهار، شام

قرار نیست که همش احساساتی باشه...😁😁😂

تنهایــــــــــے ادم رو عوض میڪنه

ازت یہ چی میسازه ڪه قبلا نبودی 😔

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منــــــــــو ڪــہ جقی کرد 😅🙈

 

 شمارو نمیدونم 😂😂😂

چقدر خوبه دوس دخترت باهات قهر کنه

 

بعد بگیری بغلش کنی و دوتا بوسـ💋ــه عاشقونه ازش بگیری

و شروع کنی به کردنش و بگی:

 

تا آشتی نکنی مثلِ اسب میکُنمت 😑

 

 

 

 

 

 

 

 

اونم بگه: حالا که اینطوره قهر قهر قهر ☺️

خوشبختے یعنے...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ڪمرش باریڪ باشہ ولے شلوارشو بہ زور پاش ڪنہ💋💋

 

ژووووون😜😜

 

یه بار با دوست دخترم رفتیم جردن رستوران ☺️

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هنوز بابام داره قسط غذای رستورانو میده ☹️😔

پشت هر آدم موفقی 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منم 😁

هر کی میخواد موفق بشه بیاد جلوم 😁😁😁

 

يه خوبی بزرگ مامان بودن اينه كه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تا دلت بخواد يواشكی سيب زميني سرخ كرده و كتلت پای گاز ميخوری هيچ كسی هم نمیفهمه که بخواد دعوات كنه 😐

😂 

مورد داشتیم دخیه تو گپ میگفت من تا حالا با کسی دوس نشدم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بردمش خونه ۲۱ سانتیمو کردم تو کونش میگفتم دردت اومد

 

 

اونم میگفت مگه توشه

همونجا میخواستم جناب خان رو سر ببرم

 

هـــــی

حـــــتی یکی هم نیـــــست دوســـــم داشـــــته باشه

همــــــــــه عاشــــــــــقمن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زر زدم باوو 

پــــــــی وی هر کی میـــــرم میگه برو گمشــــــــــو جقــــــی

😄

اخرین فانتزیم اینه که :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دنیا نابود بشه فقط من بمونم با هفده هجده تا دختر 🤔

برای ادامه نسل بشریت تلاش کنیم 😐

میدونم کار سختیه ولی من این مسئولیت سخت رو قبول میکنم 😎

من خیلی آدم منطقی،ریلکس،مهربون و ساکتی هستم! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منتها اینا مال وقتیه که خوابم! 

وقتی بیدار میشم اصلا از این لوس بازیا خوشم نمیاااد😂

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟