loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 269 نظرات (0)


در ادامه یک اس ام اس در شان فرشته بالا سرتون که سایه اش مانند چتر نمی گذارد خانواده اش زیر بارون این زمونه خیس شود انتخاب کنید و بفرستید 

ای سفر کرده موعود /که دلم در پی تو در به در است 

جان ناقابل این چشم به راه /برگ سبزی به تو ، روز پدر است

پدرم ای بهترین زندگیم...

 

اگربهشت زیرپای مادراست

 

مطمئن باشیدپدرهاهم جزبهشت اند

 

پدریعنی بدونی یکی سخت پشتته

 

حتی اگرمریض باشدحتی اگردورباشدروزت مبارک بهترینم

یکی از بهتـرین نعمـت هایی که خــدا بهم داده اینـکه می تونستـــم پــدر صدایـت کنـم ... 2سال است که اشک کادو می دهـم در نبودنــت ..روزت مبـارک

سایه ی آن سرو بالا از سر من کم مباد، زان که بر من رحمتی از عالم بالاست این 

.

.

از خدا میخوام سایه ی پدر رو از سر هیچ خانواده ای کم نکنه...

.

و.... آمرزش اون پدرایی که دیگه نیستن...... روحشون قرین رحمت...



روز پدر مبارک.

پدر خیلی با مادر فرق داره،مادر میتونه گریه کنه خالی شه اما پدر نه

مادر میتونه درباره مشکلات با اطرافیان صحبت کنه ولی پدر نه

پدرا باید مشکلات رو خودشون حل کنن که یه وقتی اعضای خونواده متوجه مشکلات نشن

پدرا سختی رو به جون میخرن تا خونواده احساس هیچ کمبودی نکنه پدرا سنگ صبور خوبین....بابايي روزت مبارك

من ثروتمندترین آدم روی کره زمینم!

 

آخه یه موی گندیده بابام و لبخند زیبایش رو با کل دنیا عوض نمیکنم.

 

_______________________________________ به همین سادگی

 

>>>>>>>دوستت دارم پدر خوب و قشنگم<<<<<<<<

هیچکس نمیداند که دیدن اه پرحسرت فرزندش کمرش راخم میکند.....

بابایی جونم روزت مبارک.

پشتم به تو گرم است. نمی‏دانم اگر تو نبودی، زبانم چطور می‏چرخید، صدایت نزنم! 

راستش را بخواهی، گاهی، حتی وقتی با تو کاری ندارم، برای دل خودم صدایت می‏زنم؛ بابا! 

آن‏قدر با دست‏هایت انس گرفته‏ام که گاهی دلم لک می‏زند، دستانم را بگیری. 

هر بار دستانم را می‏گیری، خیالم راحت می‏شود؛ می‏دانم که هوایم را داری و من میان ازدحام غریبی، گم نمی‏شوم و تو هیچ وقت دستم را رها نمی‏کنی... . 

امروز برای تو نوشتم بابا ، واسه تو که خیلی وقتا خستگیاتو ندیدم ، نگاه مهربونتو ندیدم ،، واسه تویی که اینقدر هوامو داشتی تا بفهمم تنها مردی که باید بهش تکیه کنم تویی...تنها پادشاه قلبم تویی...و فقط تویی که هروقت دست رو سرم میکشی از رو صداقت و عشقه.

بابا این روزا از چین کنار چشمات میترسم از بزرگ شدن خودم و پیر شدن تو میترسم

از اینکه موهات سفید شه میترسم...

آره میترسم چون میخوام تاابد مرد مردا باشی ، شاه مردا باشی و کسی باشی که با نگاهت دلم آروم بشه..

بابا پیر نشو، خسته نشو

غمگین و دلخسته نشو

شاد بمون ، قشنگ من

فدات بشم ، خسته نشو..

بغل کردنت وقتی از کار میای وایییییییی چ میچسبه 

دوسسسسسست دارم بابایجونممممممم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟