loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 291 نظرات (0)

اسمم جهانه ولی خب خوشکل های هالیوودی به میگن جان، بسیار بسیار بسیار خوشتیپم بسیار خوش صدا و من به خاطر این فیلم یوزارسیف رو قبول نکردم تا چشم نخورم در ضمن دخترا دست از سرم بر نمی دارند هر چند زود زود به کوچه های مختلف میرم تا گمم کنند،نمیشه و نمیشه،جون خودم، صد دفعه بهشون گفتم بابا خواهر من مگه خودت برادر،پدر نداری که مثل کنه چسبیدین به من، همینکه دارم نصیحتشون میکنم یهو و ناگهان میبینم اااا خانوم بیهوش شد حالا بیا و جمعش کن،اهاهاهاه خوشتیپیو هزار دردو بلا ولی من یه عادت خیلی بد یا شایدم خیلی عجیب و غریب دارم من

من.فقط عاشق ستاره های هالیوودی یا به قول اجنبی ها همون سلبریتی ها میشم تا حالا هم رابطه های بیشماری داشتم که خودمم بهم زدم چون زودم ازشون خسته میشم لا مصبا اهل زندگی و عشق نیستند فقط از کارو کارو کار حرف میزنند و شبم همه جور انتظاری از من دارند خودتونم که میدونید من زیاد اهل گوش کردن به زن ها نیستم وبه همین خاطر میخوام داستان هایی رو که با این ستاره ها داشتم براتون تعریف کنم البته اگه دوست داشتید داستان عشق اولم درباره  شکیرا خواننده معروف و همسر پیکه است ولی خب بین خودمون باشه قبلش با من رابطه داشت. دوستان اگه دوست دارید ادامه اش رو بذارم نظر بدید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟