loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 427 نظرات (0)

آرمین زارعی با نام هنریِ آرمین۲اِی‌اف‌ام (متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۶۸ در تهران) خوانندۀ رپ فارسی است. آرمین بعد از پایان تحصیلات متوسطه به خوانندگی رپ روی آورد. شهرت او به‌خاطر ۴گانه‌ای است که او اولین ترَکش را در اردیبهشت ۱۳۸۹ به نام «مبارک باشه» در فضای مجازی پخش کرد. بعد از مدتی، آهنگی به نام «چیزی شده» را در فضای مجازی پخش کرد که ازلحاظ آهنگ‌سازی و شعر کاملاً شبیه به آهنگ اول بود. سپس آهنگ‌های «قلبم» و «خوش به حالت» را نیز روانۀ بازار زیرزمینی رپ در ایران کرد.

او ابتدا در گروهی با اعضایی به نام‌های علی، فرهاد و مهرداد عضو شد و لقبش را هم از روی همین انتخاب کرده‌است؛ یعنی آرمین (a)، علی (a)، فرهاد (f) و مهرداد (m) که ابتدای نام هریک واژۀ ۲afm را تشکیل می‌دهند. او قصد دارد نام هنری‌اش را به سبک جدید تغییر دهد.

بر اساس گفته‌های خود او، اولین کار جدی‌اش «رقص جامائیکایی» بوده که پس از پخش در فضای مجازی بازتاب‌های مختلفی پیدا کرده‌است. وی فعالیت جدی خود را با همکاری رضایا شروع کرد. این دو، ترانۀ «نازی، ناز گل من» را با همکاری شاهین فلاکت اجرا کردند؛ اما پس از مدتی رضایا تصمیم گرفت که دیگر با خوانندگان رپ همکاری نکند و این دو نفر از هم جدا شدند.

وی با دیگر خوانندگان زیرزمینیِ ایران مانند امیر تتلو نیز همکاری داشته‌است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟