loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 593 نظرات (0)

لوئیس آلبرتو سوارز دیاز ( به انگلیسی : Luis Alberto Suarez Diaz ) زاده ی ۲۴ ژانویه سال ۱۹۸۷ در سالتو اروگوئه می باشد. لوییز سوارز از فوتبالیست های حرفه ای جهان و برای تیم باشگاهی اف سی بارسلونا توپ می زند.

لوئیس سوارز از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ میلادی برای تیم ملی جوانان اروگوئه بازی کرد و پس از درخشش در این رده به تیم باشگاهی ناسیونال پیوست و در ۲۷ بازی ( ۲۰۰۵-۲۰۰۶ ) که برای این تیم به میدان رفت ۱۰ گل به ثمر رساند.

او پس از ناسیونال ، به تیم گرونینگن رفت و برای این تیم در ۲۹ بازی ( ۲۰۰۶-۲۰۰۷ ) ۱۰ گل زد و این درخشش ، منجر به شناخته شدن وی برای باشگاه های بزرگ و تمایل آنها به جذب لوییز شد.

سوارز در سال ۲۰۰۷ با عقد قرار دادی به تیم آژاکس آمستردام هلند پیوست.

لوئیس سوارز در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۹ لقب بازیکن سال آژاکس را از آن ِ خود کرد. در فصل بعد او کاپیتان آژاکس شده بود و به این تیم کمک کرد تا پیروز جام KNVB شود. او در این فصل با آمار خیره کننده ۳۵ گل در ۳۳ بازی لقب بهترین گلزن هلند را نیز از آن خود کرد و در هلند نام لوییس سوارز در کنار بزرگانی همچون یوهان کرایف ، مارکو فن باستن و دنیس برگ کمپ برده شد.

سوارز در ژانویه ۲۰۱۱ با مبلغ ۲۶,۵۰۰,۰۰۰ یورو به لیورپول پیوست. او در فوریه ۲۰۱۲ با لیورپول جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان را بالای سر برد. لوییس سوارز در سال ۲۰۱۴ کفش طلا را بطور مشترک با کریستیانو رونالدو بدست آورد. (رونالدو در مراسم اهدای کفش طلا شرکت نکرد!)

در ادامه نگاهی اجمالی به تعداد بازی ها و گل های لوییس سوارز می اندازیم :

ناسیونال ، ۲۰۰۵-۲۰۰۶ ، ۲۷ بازی ، ۱۰ گل

گرونینگن ، ۲۰۰۶-۲۰۰۷ ، ۲۹ بازی ، ۱۰ گل

آژاکس ، ۲۰۰۷-۲۰۱۱ ، ۱۱۰ بازی ، ۸۱ گل

لیورپول ، ۲۰۱۱-۲۰۱۴ ، ۱۱۰ بازی ، ۶۹ گل

لوییز سوارز در بارسلونا هم در حال جا افتادن است ، او با گل زیبای قیچی که به تیم لوانته زد نشان داد می تواند با مسی و نیمار ، مثلثی آتشین در خط حمله بارسا ایجاد کند.

جدیدترین عکس های لوییس سوارز

لوییز سوارز اما ، از لحاظ دیگری هم بازیکنی مطرح است ؛ بله در گاز گرفتن!

گاز گرفتن های او ، چه در انگلیس و چه در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باعث شده لقب دراکولا را به او بدهند!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟