loading...
سرگرمی،حاشیه،اخبار،همه عکس،ورزش،دانلود،تفریحی،و...
goldanpic بازدید : 277 نظرات (1)

دوست دارم روستارا چون از هر گوشه اش یکی دارد خدا را ندا میزند دوست دارم روستایم راچون درختان حیران خدا شده اند و همچون درویشان سر خود را به این طرف وان طرف میبرند وذکراو گویند روستا را دوست دارم باغ هایش

آدم را یاد را قیامت می اندازدزمانی که برگ زرد می افتد و در بهار برگ تازه ای متولد میشود . روستا را ترک نخواهم کرد چون هنوز گرگ و روباه ازان فراری نشده اند و انجارا سرزمین خدا میدانستند. روستارا دوست دارم چون گل هایش بصیرتم را یاد گل رخان می اندازد همان شیرین لبان روستا را دوست دارم چون کسی نیست ابش را گل کند و رستم از ان بنالد. روستا را میخواهم چون او نیز مرا میخواهد نخواهم رفت به شهر که ادما از پنجره خیابان را ببینند که مردم در ان برای جنگیدن تلاش میکنند. برای اینکه قسمت جدید بگذارم و از این نویسنده گرانقدر ادامه نوشته را تقاضا بکنم نظر بدهید همانطور که در وبلاگ ریسک همه چیز است به من گفتید ادامه را پیدا کنم و بیوگرافی بگذارم. لطفا منتظر ادامه باشید و لطفابگویید ادامه بدم یا نه؟؟؟؟موضوع روستا خیلی جالبه لطفا ادامه اش رو به همراه یه بیوگرافی از این شاعر بگذارید تشکر از سایت خوبتون بقیه مطالبتون هم خوبه

سخ:سلام حتما برای ادامه از این به بعد به وبلاگ www.goldanpic.rzb.ir برویدپاسخ:

 

 

رضا در تاریخ : 1393/12/9/rickeverything - - گفته است :

آفرین اما موضوع روستا خیلی با حال بود این واسه اونایی میشه که هنوز قلب خدایی دارند لطفا ادامه اش رو بگذارید مدیر محترم

سخ:سلام حتما برای ادامه از این به بعد به وبلاگ www.goldanpic.rzb.ir برویدپاسخ:

 

 

هژار در تاریخ : 1393/12/9/6 - - گفته است :

عاشق سایتت هستم به خصوص این شعر فایق که کاش یه معرفی نامه ازش می ذاشتی خیلی حرفه ای و باهوش نوشته

پاسخ:سخ:سلام حتما برای ادامه از این به بعد به وبلاگ www.goldanpic.rzb.ir بروید

 

 

هژار در تاریخ : 1393/12/9/6 - - گفته است :

واقعا آفرین صد آفرین خیلی خیلی عالی بود چه زیبا راجب روستا نوشته بود لطفا مدیر سایت محترم بقیه هم بزارید با تشکر و خسته نباشید منتظر هستم بقیه رو بزارید

سخ:سلام حتما برای ادامه از این به بعد به وبلاگ www.goldanpic.rzb.ir برویدپاسخ:

 

 

nana در تاریخ : 1393/10/15/1 - - گفته است :

عالی بود 

درکت میکنم 

گاهی اوقات میخای کسی باشه که تنهایی هاتو باهاش پر کنی اما می بینی تنها تر از اونی که فکرش رو بکنی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1393/12/13 و 16:04 دقیقه ارسال شده است

سلام یه تاریخ از ادامه مطلب بگید به صورت رسمی
پاسخ : دوستان قسمت بعدی در فردا یعنی پنجشنبه پخش خواهد شد تاریخ 1393/12/14


کد امنیتی رفرش
درباره ما
درود بر همه ی دوستان گرامی... به وبلاگ تفریحی و علمی goldanpic خوش امدید... از مطالب لذت ببرید و استفاده کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آیا دوست دارید معروف بشوید؟